WORTH II
Despre apel:
WORTH II caută designeri, IMM-uri producătoare, meșteșugari, companii de tehnologie care operează în industriile stilului de viață, inclusiv modă/textile, încălțăminte, mobilier/decor/arhitectură, piele/blană, bijuterii și accesorii, care caută activ noi oportunități pentru exploatează ideile care abordează principiile durabilității, incluziunii și frumuseții noului Bauhaus european.
Solicitanții vor trebui să demonstreze un interes puternic pentru a se conecta, a crea și a inova pe o bază transnațională. Ideile și proiectele depuse vor fi evaluate în funcție de calitatea și capacitățile operaționale ale membrilor parteneriatului de a implementa proiectul cu succes. WORTH înseamnă crearea de parteneriate transnaționale și sprijinirea proiectelor/ideilor bazate pe design. Valoarea adăugată constă ferm în conceptele de design prin integrarea creativă a tehnicilor și tehnologiilor disruptive.
Beneficii
Până la 202 de proiecte vor fi susținute până în 2025 în cadrul acestei ediții. Acestea vor beneficia de:
- kit media care include activități în raport cu mass-media, publicitate și rețele sociale;
- între 10.000 și 20.000 de euro seed money;
- participare la două evenimente internaționale de design;
- un program de mentorat personalizat;
- colaborare intersectorială și participare la evenimente de networking;
- vizibilitatea profilului profesional pe Galeria WORTH.
Beneficiari eligibili:
Persoane juridice care formează un consorțiu, inclusiv:
- IMM-uri;
- profesioniști independenți;
- organizații private non-profit;
- organizații private cu scop lucrativ;
- universități, organizații de cercetare, laboratoare de design etc.
Beneficii acordate:
- kit media care include activități în raport cu mass-media, publicitate și rețele sociale;
- între 10.000 și 20.000 de euro seed money;
- participare la două evenimente internaționale de design;
- un program de mentorat personalizat;
- colaborare intersectorială și participare la evenimente de networking;
- vizibilitatea profilului profesional pe Galeria WORTH.
Criterii de eligibilitate:
Propunerile de proiecte trebuie depuse în deplină conformitate administrativă (în timp util, prin intermediul platformei EMS și cuprinzând toată documentația/formularele de aplicare completate corespunzător). Propunerile de proiecte trebuie depuse numai în limba engleză.
Pentru a fi eligibili, partenerii (solicitanții principali și partenerii) trebuie:
- să fie înființați într-una dintre țările eligibile (Austria, Belgia, Bulgaria, Croația, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Țările de Jos , Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia), țările asociate COSME (Albania, Armenia, Bosnia și Herțegovina, Islanda, Kosovo, Moldova, Muntenegru, Macedonia de Nord, Serbia, Turcia și Ucraina) sau Regatul Unit.
- să fie persoane juridice care formează un consorțiu, inclusiv:
– IMM în conformitate cu definiția UE (numărul de personal <= 50 milioane EUR sau total bilanț <= 43 milioane EUR). Firmele IMM-uri trebuie să fie legal constituite cu cel puțin șase luni înainte de semnarea contractului de parteneriat – profesioniști independenți. Acestea trebuie să fie legal stabilite în conformitate cu legile fiecărei țări participante, de la semnarea acordului de finanțare și cel puțin pe toată durata implementării proiectului.
– organizații private non-profit;
– organizații private cu scop lucrativ;
– alte entități, cum ar fi: universități, organizații de cercetare, laboratoare de proiectare etc., dacă sunt justificate ca relevante pentru proiect. - Să activeze în oricare dintre sectoarele eligibile ale industriei stilului de viață: textil/modă, încălțăminte, piele/blană, mobilă/decor pentru locuință/design interior/arhitectură, bijuterii și accesorii și au oricare dintre următoarele activități comerciale: proiectare, producție/meșteșug, dezvoltare tehnologică.
- Partenerii nu trebuie să fie în proces de administrare judiciară sau faliment.
Criterii de evaluare:
- calitatea parteneriatului
- calitatea și relevanța ideii de proiect
- analiza prospectiva: potențialul pieței și sustenabilitatea rezultatelor așteptate.
Termen de valabilitate: 2 februarie 2022.
Mai multe informații găsiți aici: https://worthproject.eu/apply-now-2021/