Concursul de design de tricouri Time to Move 2018



Și anul acesta, în cadrul campaniei TTM 2018, Eurodesk invită tinerii cu vârsta cuprinsă între 13 și 30 de ani să ia parte la concursul de tricouri și să creeze design-ul unui tricou care să reprezinte cel mai bine spiritul campaniei.

Poți să alegi orice tehnică pentru designul tricoului: o fotografie, o ilustrație digitală, un desen pe hârtie sau doar un text. Pentru a participa la concurs încarcă creația ta în format imagine, adăugă un titlu și o scurtă prezentare despre tine.

Concursul se derulează până la data de 31 octombrie 2018. După incheierea acestuia, Eurodesk va alege o creație pentru grupa de vârstă 13 – 19 ani și o creație pentru grupa de vârstă 20 – 30 de ani și va anunța câștigătorii. În plus, Eurodesk va alege încă 5 concurenți cu design-uri remarcabile.

Poți vota pentru design-ul preferat pe pagina concursului, iar design-ul care va primi cele mai multe voturi va fi câștigătorul votului publicului.

Câștigătorii vor primi următoarele premii:

  • Câștigătorii primelor locuri din cele două categorii vor primi fiecare un permis Interrail Global care poate fi folosit timp de 7 zile în decurs de o lună.
  • 5 concurenți cu design-uri remarcabile vor primi fiecare câte un abonament Spotify Premium de 3 luni.
  • Câștigătorul votului publicului va primi un rucsac Fjällräven.