Concurs de design pentru tricoul Time to Move 2017



Campania Time to Move cuprinde o serie de evenimente organizate de Eurodesk în toată Europa, în luna octombrie, pentru a promova oportunitățile de mobilitate pentru tineri.

 

Pentru această campanie Eurodesk invită tinerii să ia parte la concursul de design de tricouri pentru a selecta tricoul oficial al campaniei Time to Move 2018.

 

Daca ai între 13 și 30 de ani și locuiești într-una dintre țările eligibile, participă la concurs și creează design-ul pentru un tricou care reprezintă cel mai bine spiritul campaniei Time to Move, împărtășește-l cu noi și ai șansa de a câștiga unul dintre premiile care te pot ajuta să pleci într-o călătorie în Europa.

 

Pentru design poți să folosești o fotografie, să creezi o ilustrație digitală, să desenezi pe o foaie de hârtie, să  folosești doar text sau poți alege altă tehnică. Pentru a participa la concurs, încarcă creația ta în format imagine, adăugă un titlu și o scurtă prezentare despre tine.

 

Un juriu va alege cei 3 câștigători principali, iar al patrulea câștigător va fi decis prin vot public.

Câștigătorii vor primi următoarele premii:

Locul  întâi – un card InterRail

Locul al doilea – un bagaj de mână Eastpack

Locul al treilea – un voucher pentru un abonament de 6 luni Spotify Premium

Câștigătorul votului public – un rucsac Fjällräven

 

Termen limită pentru participare: 31 octombrie 2017.

 

Mai multe detalii despre concurs găsiți aici.