Pentru această campanie Eurodesk invită tinerii să ia parte la concursul de design de tricouri pentru a selecta tricoul oficial al campaniei Time to Move 2018.
Daca ai între 13 și 30 de ani și locuiești într-una dintre țările eligibile, participă la concurs și creează design-ul pentru un tricou care reprezintă cel mai bine spiritul campaniei Time to Move, împărtășește-l cu noi și ai șansa de a câștiga unul dintre premiile care te pot ajuta să pleci într-o călătorie în Europa.
Pentru design poți să folosești o fotografie, să creezi o ilustrație digitală, să desenezi pe o foaie de hârtie, să folosești doar text sau poți alege altă tehnică. Pentru a participa la concurs, încarcă creația ta în format imagine, adăugă un titlu și o scurtă prezentare despre tine.
Un juriu va alege cei 3 câștigători principali, iar al patrulea câștigător va fi decis prin vot public.
Câștigătorii vor primi următoarele premii:
Locul întâi – un card InterRail
Locul al doilea – un bagaj de mână Eastpack
Locul al treilea – un voucher pentru un abonament de 6 luni Spotify Premium
Câștigătorul votului public – un rucsac Fjällräven
Termen limită pentru participare: 31 octombrie 2017.
Mai multe detalii despre concurs găsiți aici.